Spletni brskalniki

sreda, 29. januar 2014

Miselni vzorci in diagrami poteka

Kljub današnjemu razcvetu tehnologije, so "staromodni" miselni vzorci, še vedno lahko ena bolj uporabnih stvari v izobraževanju. Zelo uporabni in popularni so bili že pred uporabo računalnikov, ko smo jih ročno. Z uporabo računalnikov, pa so se nam odprle še večje in boljše možnosti za izdelavo miselnih vzorcev, zato menim, da je te možnosti potrebno dobro izkoristiti. Miselni vzorci so zelo primeni za podajanje snovi, saj si učenci lahko več zapomniijo, če so napisane samo ključne besede in če so smiselno razporejene. Seveda smo si vsi med seboj zelo različni, tako da je najbolj ustrezna metodika učenja vsekakor odvisna od učenca samega, toda verjamem da so nekaterim lahko v pomoč pri učenju. Tako bi moj miselni vzorec lahko uporabili, kot pripomoček pri uvodni uri o spletnih brskalnikih in osnovnih informacija o le-teh.
 
 
Miselni vzorec sem izdelal v spletnem pogramu Bubbl.us. Program je zelo enostaven in praktičen, zato izdelava miselnega vzorca vsekakor ni težka, ampak precej hitra in zabavna. Za diagram poteka se je zadeva nekoliko bolj zakomplicirala saj sem bil sprva brez ideje kako povezati svojo tematiko z diagramom poteka, toda v pomoč mi je bila spletna stran katere tematika so ravno določeni integracijski diagrami aplikacij. Diagram poteka sem tako ustvaril v enem od svojih najljubših spletnih orodij - Prezi-ju.
 
Datoteke si lahko ogledate na naslovih:
 
 
Slika1:Diagram poteka


Slika2:Miselni vzorec
 
 
 
 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar